Tábor v Ledči

TÁBOR SE SPORTOVNÍM ZAMĚŘENÍM PRO DĚTI ŠKOLOU POVINNÉ (6 až 15 LET) V PROSTŘEDÍ FOGLAROVY SLUNEČNÍ ZÁTOKY

3.9.2023

Na závěr letošních prázdnin se hodí každoroční fotka vedoucích, která dokonale vystihuje naše emoce v poslední den tábora. Mísí se to v nás – jsme rádi, že jsme to přežili a že už je to za námi, ale zároveň jsme smutní, že to tak rychle uteklo, protože nás to všechny moc bavilo.

Poděkování za statečnost a pracovitost patří všem na fotce, a taky těm, kteří na ní (bohužel) nejsou. Bez vás by to prostě nebyl tábor. 🏕️

A vám, milá Hujerčata, přejeme, ať do nového školního roku vykročíte tou správnou nohou!

Vaši Hujeři ❤️

Fotky smíšených družstev zde a družstev zde.
Všechny fotky z letošního tábora naleznete zde.

15.7.2023

Ahoj všichni,

dneska už nezdravíme ze Sluneční zátoky, ale ze svých domovů. Vstřebáváme zážitky z tábora a po zátoce se nám stýská už teď. Tábor nám utekl neuvěřitelně rychle a užili jsme si ho jak to jen šlo!
Fotky družstev a smíšených družstev přidáme během pár dní na Rajče.
Také nám zůstaly nějaké ztráty a nálezy, které si můžete prohlédnout zde.

Přejeme všem krásný zbytek léta a těšíme na vás příští rok!

14.7.2023

Zdravíme všechny čtenáře našeho táborového deníku,

pomalu nám dobíhá poslední den tábora, který je vždy plný smíšených pocitů – radosti, že vás konečně všechny zase uvidíme a smutku, že další tábor bude až za rok. Ale nechme melancholii stranou…slzy přijdou až zítra.
Dnes dopoledne místo běžných zaměstnání proběhla tradiční štafeta smíšených družstev, v níž zaslouženě zvítězili pomocníci a pomocnice naší krásné Catwoman. Gratulujeme!
K obědu bylo kuře na paprice s těstovinami (mňam) a po poledním klidu proběhlo vyhlášení celkových výsledků celotáborové hry. Ve včerejším deníku jsme vám odhalili, že ukradenou výhru století získala zpět šikovná družina zbojníka Robina Hooda. Takový skvělý výkon si zaslouží pořádnou oslavu, kde dojde k předání výhry původní (ne)šťastné výherkyni – Verče Kořánové.
Po výborné večeři od našeho kuchyňského týmu nás tedy čeká velkolepý galavečer v sále Jaroslava Foglara, kde nás roztančí DJ Pěťák a DJ Můža.

Držte nám place, ať už se tentokrát nic neztratí, jinak si tu pobudeme dalších 14 dní. 😉
Tak ahoj zítra u autobusů!!!

Pac a pusu bez rámusu posílají Kája a ty nejlepší holky z družstva číslo 10

13.7.2023

Zdravíme ze Sluneční zátoky,

do předposledního celého dne jsme se probudily natěšené na další zaměstnání. Tentokrát nás čekal podle denního programu basketbal a pramice dopoledne, odpoledne pak dlouho očekávaná celotáborová hra, kde bychom se konečně mohli dozvědět, kde se nachází odcizený kufřík s výhrou. V plném očekávání jsme si daly zápas v basketbalu a po sváče jsme nakonec místo pramic šly kreslit pamětní obrázek do táborové kroniky.

Následoval oběd, který se našim kuchařkám opět velmi vydařil a po něm zasloužený odpočinek. Koncem poledního klidu se táborem roznesla znělka celotáborové hry a to znamenalo jediné – všichni honem k ohništi. Dozvěděly jsme se, že zloděj výhry století si kvůli své špatné paměti uschoval souřadnice ukradeného pokladu do truhličky, kterou ale samozřejmě velmi dobře zabezpečil kódem. Do předem zmapovaného domu bylo možné se dostat pouze po vodě, a tak jsme popadli pádla, vestičky, lodě a vydali se na vodní hru.
Na louce jsme se rozdělili do jednotlivých lodí a jeli závody postupně: plavci, kanoe, kajak, paddleboard a pramice. Týmy, které zrovna nesoutěžili, se přesunuli do jídelny plnit minihru. Během včerejšího dne došlo k několika zvláštním situacím v našem táboře. Vedoucí se zničehonic začali chovat podivně… Honza moderoval na stupínkách, hlavaska Zuzka jezdila na koloběžce u pingpongových stolů, Štěpán tancoval s kýblem uprostřed fotbalového hřiště a Tom dokonce nabízel jídlo a pití po pokojích. Všichni jsme se divili, ale pak nám došlo, že to bude mít něco společného s celotáborovou hrou a začali jsme si všímat všech ostatních podivných věcí. To se nám naštěstí vyplatilo, protože jsme dávali dohromady tyhle neobvyklé aktivity ve snaze zmapovat chování lidí ve vesnici Janouškovice.
Po nástupu proběhlo focení všech družstev a poté jsme se odebrali na večeři. V průběhu večera se ozvala opět znělka a my se podruhé odebrali k ohništi. Přišlo několik zástupců hlavních lupičů, kteří přinesli pro každé družstvo truhličku zamknutou zámkem s pětimístným kódem. Hnedka nám došlo, že musíme použít číslice, které jsme dostávali za každou část celotáborové hry. Ihned jsme se pustili do luštění. Nejrychlejší bylo družstvo Robina Hooda, kterým se podle mapy získané z truhličky podařilo objevit kufr s ukradenou výhrou. Druhé družstvo (Berlín) doběhlo v těsném závěsu, ale vítěz je jen jeden, a my celému týmu i dalším úspěšným nálezcům gratulujeme a doufáme, že se zlaté cihly brzy dostanou do rukou právoplatného výherce.

Mějte se krásně a brzo na viděnou!
Johča a holky z družstva č. 11

12.7.2023

Zdravíme všechny rodiče, prarodiče, kamarády a přátelé.

Dnešní den, stejně jako několik posledních, byl velmi horký, a proto jsme ubrali na tempu a zvolili jsme odpočinkovější variantu trávení dne.
Po snídani jsme se uložili do stínu na deku a vyprávěli jsme si o zážitcích z posledních dnů. Jako například: kdo měl kolik klíšťat na puťáku? Nebo koho víc bolí nožičky? Kdo s kým tančil na diskotéce? A mnoho dalších krásných letních vět, na které budeme jistě dlouho vzpomínat.
Dopoledne uteklo jako voda a už při obědě, plni nových nastřádaných sil, jsme se těšili na odpoledne. Čekalo nás zvěčnění do naší táborové kroniky a poté vodní radovánky na paddleboardech. Při malování listu, který jest nadobro zanesen v již zmíněné kronice, jsme zabrouzdali do vzpomínek na uplynulé ročníky tábora a na kamarády, kteří s námi již nejezdí.

Po kronice jsme doslova vletěli do vody a byla to veliká paráda. Nikdo proti naší flotile nafukovacích prken neměl šanci. Všichni, kdo byli s námi na vodě, byli nemilosrdně potopeni. Ale nikomu se nic nestalo. 
Po celém dni, kdy jsme více méně odpočívali, jsme dostali k večeři šunkofleky se spoustou zeleniny, což jsme uvítali. Mňam mňam.
Po večeři se dnes konalo utkání vedoucích proti nejstarším dětem v softballu. Bylo se na co dívat. Vedoucí sice vyhráli, ale děti do utkání šli naplno a jejich výkon byl velice vyrovnaný. Inu není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
A teď už jdeme spát. Odehráli nám písničky na dobrou noc, ale my jsme se dnes vody ještě dost nenabažili, tak jsme šli po večerce ještě skočit do již lehce tmou zahalené Sázavy.
To byl náš den, který jsme si náramně užili a těšíme se na další nová dobrodružství, které nás čekají v následujících dnech.

Odkaz na video z olympiády zde.

Zdravíme ze Sluneční zátoky.
Od klávesnice Honza a úžasné družstvo nejstarších děvčat s číslem osm. Dobou noc.

11.7.2023

Ahoj všichni,

tak konečně jsme se k deníku dostali i my, kluci z 1. družstva.  Dnešní den byl hodně netradiční. Kvůli pokračujícímu teplému počasí jsme byli nuceni zrušit klasický puťák. Nicméně jsme si udělali alespoň společnou přespávačku v lese nad táborem s holkama z 8. družstva. Ráno jsme se vzbudili až po 8 hodině a pomalu vyrazili zpátky směr tábor. Tam už náš vedoucí čekal s připravenou snídaní. Dali jsme si chleba s Vysočinou nebo nutellou. Asi tušíte, co u nás vyhrálo J. Po snídani jsme chvilku pofelili a pak jsme vyrazili pěšky směrem do Světlé nad Sázavou. V půlce trasy jsme si skočili na zchlazení do Sázavy, kde jsme byli asi hodinku. Ve Světlé jsme si nakoupili, co jsme uznali za potřebné a nemohli bychom bez toho přežít. V 17 hodin jsme vyrazili vlakem zpět, takže jsme aspoň viděli ta pěkná panorámata, která nám Sázava nabízí. Pak už jen nástup, po něm večeře, kde jsme dostali párek a kaši. A teď hurá na diskotéku. Už jsme se báli, že druhá diskotéka nebude. Jdeme to tam rozjet s holkama z 8. družstva, s kterými jsme strávili poslední dva dny, tak už se dobře známe.

Odkaz na fotky zde.

Mějte se! Domu se rozhodně netěšíme J

Kluci z 1. družstva

10.7.2023

Ahojky všem,

dnes ráno jsme si hned po vydatné snídani zabalily batůžky, nafasovaly svačiny a oběd a vyrazily na puťák. Spolu s dalšími třemi nejmladšími družstvy jsme se vydaly směr Záchranná Stanice Pavlov. Vysoké teploty znamenaly pomalejší tempo a častější pauzy, ale po dvou hodinách jsme úspěšně dorazily na místo. V rámci komentované prohlídky jsme viděli například zachráněné želvy, vydry, sovy, různé dravce a výra Kubu. Měly jsme také možnost si pohladit sovu pálenou jménem Julián a nakrmit lišáka Lukáše. Poté jsme se vydaly zpět směr tábor s vidinou koupačky v Sázavě. Plány nám bohužel zhatila bouřka, a tak jsme se nakonec musely schovat do pokojíčků a spokojit se s vybarvováním omalovánek. Naštěstí se brzy vyčasilo a mohly jsme si na ohni připravit večeři, ke které jsme měly rýži se zeleninou, sýrem a kečupem. Teď už jen doufáme, že nezačne opět pršet a budeme moct spát ve stanech nebo pod širákem. Tak zatím ahoj a přejeme dobrou noc.

Terka a holky z družstva č. 14 – Ola, Anička, Máňa, Viky, Klárka, Vanesska, Tamarka a Terezka

9.7.2023

Ahoj všem,

dnešní den jsme si přispaly o 30 minut, vynechaly rozcvičku a letěly na snídani na vánočku s kakaem, ostatně jako každou táborovou neděli. V rámci dopoledního programu, který jsme musely upravit z důvodu vysokých teplot, jsme vystřídaly mnoho her. Hrály jsme crossnet, přehazovanou, dřevěného krále. Zároveň jsme si vyzkoušely další alternativní sporty jako například turnball a spikeball. Nakonec nám ale bylo nejlépe ve stínu pod stromem při hraní městečka Palerma. Po vydatném obědě v podobě řízku s bramborem jsme se vydaly na paddleboardy, které nám přerušila “neplánovaná” celotáborová hra s názvem evakuace, při které smíšená družstva musela posbírat různé předměty (pádlo, míče, kajak apod.) a donést je na předem určené stanoviště asi kilometr od tábora. Odpolední program ještě doplnila minihra, ve které děti musely hledat po táboře obrázky vedoucích a zapisovat na seznam o koho se jedná. Při vyhodnocování výsledků jsme zjistili, že máme v táboře spoustu nových vedoucích jako například Vincenta Koláře a Tomáše Fraňka. K večeři pak byli noky, které dětem tak chutnaly, že se vedoucí museli spokojit pouze se zbytkovými kolínky. Večer pak proběhlo tradiční fotbalové utkání mezi družstvem č. 1 a vedoucími. Po vyrovnaném souboji nakonec musely rozhodnout penalty. Štěstí stálo na straně vedoucích a ti brali vítězství. Den jsme pak s holkama zakončily tancováním na

PS: Poprosíme Vás posílat text emailu pro děti přímo do emailu, nikoliv do přílohy.

3 večerní písničky a zalehly do spacáků, natěšené na zítřejší puťák. Linda & družstvo č.13

8.7.2023

Ahoj všem,

dnešní den se celý nesl ve znamení olympiády, kdy jsme se po snídani všichni rozdělili do kategorií podle věku a mohli začít s měřením sil. Ty jsme poměřili v 5 disciplínách a to konkrétně ve sprintu na 50m, skoku do dálky, skoku do výšky, hodu do dálky a trojskoku. Díky slunečnému počasí byla olympiáda extrémně náročná a dokonce musel být zrušen odpolední program – Ledečský speciál.
Místo toho jsme se mohli vykoupat v řece, podívat se na film, zahrát si deskovky, nebo se schladit na ochlazovacím stanovišti. K odpolední svačině jsme pak měli zmrzlinu.
Navečer pak proběhlo slavnostní vyhlášení nejlepších sportovců včetně ukončení olympiády.

Odkaz na druhé video z tábora zde.

Všechny pozdravujeme, Tomáš a družstvo č. 6

7.7.2023

Ahoj všichni,

dnešní den začal klasickým zaměstnáním. My, družstvo číslo 3, jsme se nejprve vrhli na ping-pong a samozřejmě jsme museli uspořádat turnaj, protože jinak by to nešlo. Bylo to pořádně vyrovnané a napínavé. Poté jsme se přesunuli na střelbu, kde jsme trefili několik desítek, a za odměnu se vydali na oběd. Bramborové knedlíky s uzeným masem nám chutnaly, hned několikrát jsme si přidali.

Odpolední program jsme museli trochu poupravit kvůli tropickému počasí, jelikož teploty dosahovaly hodnoty přes 27 stupňů. Takže jsme se snažili být co nejvíce ve stínu a také si trochu odpočinout po několika náročných dnech plných sportů a celotáborových her. Někdo hrál deskové hry a někdo ping-pong, ale největší úspěch mělo koupání v Sázavě.

Po večeři už následovalo zahájení olympijských her, které nás čekají zítra, a my doufáme, že překonáme co možná nejvíc rekordů z minulých let, ale především, že si to pořádně užijeme!

Foto z dnešního dne zde.

Zdraví vedoucí Kuba a družstvo číslo 3.

6.7.2023

Ahojky rodičové,

ačkoliv to minulý večer vypadalo, že se budeme budit do deště, tak nás ráno přivítalo sluníčko. Po menší rozcvičce jsme se vypravili vyčistit zuby a poté jsme se podívali na program, kde jsme zjistili, že nás dneska čeká poslední loď, na které jsme nebyli a to pramice. Po snídani jsme se tedy převlékli do plavek a vyrazili jsme zdolat toto plavidlo. Na pramicích jsme se rozdělili do dvou skupin a poprosili jsme praktikanta Jirku, zda by byl kapitán druhé lodi. Tato volba slavila úspěch, protože jsme se na pramicích dostali až za most. Po pramicích jsme si skočili na sváču a poté nás měl čekat badminton. Ale v průběhu zaměstnání se táborem začala šířit zpráva, že nás bude čekat v rámci celotáborové hry orientační běh. Po obědě se ale tyto zprávy stali realitou a celý tábor se odebral do terénu na orienťák. Ačkoliv jsme z toho měli obavy, tak naše obavy byli liché, celý tábor se této hry zhostil s vervou a bez problému se všichni vrátili do tábora. Pak už nás jenom čekala večeře. A ta nás velmi překvapila, jednalo se o sladký koláč. Mňam ten byl dobrý.
Tímto se s Vámi loučíme, ale už si běžíme půjčit věci do sporťáku, čeká nás osobní volno.
Tak tedy ahoj.

Odkaz na táborové video zde.

Štěpán a družstvo číslo pět.

5.7.2023

Ahoja všem domů,

dneska jsme se probudili do slunečného a krásného dne. Bouřka, která byla slibována, se nám vyhnula, ikdyž pořádně fučelo a málem nám odlétly stany. Naštěstí vše dobře dopadlo! My pokojíčkoví jsme se před vichrem schovaly a bylo nám dobře. Na snídani jsme si pochutnaly na pečivu s máslem a medem. Mňam!

Po snídani jsme se vydaly hrát vybíjenou a hru na jelena. Všechny jsme se vystřídaly v roli jelena, jsme totiž šikovné v míření! V druhé půlce dopoledne jsme šly hrát ringo s holkami z družstva č. 14, se kterými se dost kamarádíme a čeká nás s nimi putovní výlet. K obědu si pro nás kuchařky a kuchaříci připravili výborný vývar a kuřecí plátek se šunkou a šťouchanými bramborami. To by z nás měl šéfkuchař Pohlreich radost. 😀 A protože už jsme na táboře pár dní a máme neustálou potřebu přísunu cukru, tak jsme si dneska mohly po obědě koupit nějakou malou sladkost jako dezert. Z toho jsme měly největší radost. Po poledním klidu jsme si uklidily v pokojíčkách. Zdravotníci, kteří bodují, byli nadšení! Za pořádek jsme dostaly od naší vedoucí samolepky, které sbíráme do notýsku za splněné úkoly.

K večeři jsme měly smaženku a pak jsme se vydaly podpořit volejbalové týmy vedoucích a nejstarších kluků a holek. Padaly tam samé smeče. Pak už jsme se šly umýt a šup do postele, kde jsme čekaly na čtení Karkulína ze střechy, který provádí různé lumpárny. A teď už jen klidně oddechujeme a přejeme si dobrou noc.

Fotky z předchozích dnů si můžete prohlídnout zde.

Už se na Vás všichni těšíme, ale i na další dobrodrůža, co nás ještě čekají. Vaše holčičky z 15 – Sofi, Barunka, Sofinka, Adélka, Terezka, Zojka, Lucinka, Emička a jejich vedoucí Bára

4.7.2023

Ahoj všichni,

dnešní ráno se klasicky jako každý den konala rozcvička po níž jsme, jako družstvo číslo čtyři, zahájili první sportovní aktivitu dne, což byly paddleboardy. Kluci se hezky vykoupali a pozdravili ostatní družstva, která měla jiné vodní sporty, jakožto jízda na kajacích anebo plavání ve vodě.
Hned po svačince jsme začali hrát fotbal, což je nejpopulárnější sport v našem družstvu, takže se kluci měli moc dobře. Po obědě jsme vyzkoušeli neobvyklé hry, jako například petang, čínský badminton a crossnet. Kluci si tyto sporty velice zamilovali a prosili, ať je co nejdříve zopakujeme. Tento nabitý den jsme ukončili softballem spolu s družstvem číslo pět.
Na večeři si táborníci pochutnali na lívancích se skořicí, kterých se nemohli nabažit.

Hezký večer přejí Tonda a družstvo 4

3.7.2023

Ahooooj všichni,

jak už u nás na táboře bývá zvykem, ráno jsme začali třemi písničkami. Jelikož dnešek byl prvním všedním dnem tady na táboře, tak nás čekala první rozcvička. Po ranním protažení jsme rychle spěchali do umýváren a pak na snídani.

Po vydatné snídani jsme se vydali na volejbalové hřiště, kde nás čekal souboj v přehazované s družstvem číslo šest. Souboj to byl napínavý, jelikož jsme první set prohráli. Nakonec se nám skóre v dalším setu podařilo srovnat a konečný výsledek byla remíza!

Po dopolední svačině jsme měli naplánovány pramice. Musím říct, že kluků to šlo suprově! Už včera jsme měli první kontakt s vodou, tak kluci už měli hromadu zkušeností. Původním plánem bylo jít se po návratu z lodí vykoupat do řeky. Zprvu byli kluci hodně sebevědomí, ale nakonec nikdo neměl odvahu (asi jim voda přišla moc studená :D).

Po oběde to konečně vypuklo! První celotáborová hra. Úkolem bylo zjistit, kdo při slavnostním galavečeru ukradl výhru století. Ve vesnici Janouškovice jsme získali informace od místních, které vedou k pachateli. Bude to ještě zajímavé…

Mějte se krásně!

Ivan a družstvo číslo 7.

2.7.2023

Hey hey parťáci,

dnešek byl fakt bomba! Ráno jsme se nacpali kakaem a vánočkou, neodolatelně dobrý start do dnešního dne. Dnešní program byl prostě na pohodu. My, holky z „devítky“, jsme si zahrály frisbee a volejbal. Musíme říci, že některé z nás mají schopnosti, které by záviděl i samotný profesionál. Ale než jsme se nadály, přišel na řadu oběd. Měly jsme výborné řízky s brambory, které byly tak křupavé, že se ozývalo „křup, křup“ po celém táboře.

Ale co teprve odpoledne! Po obědě jsme totiž dostaly do ruky vzduchovky a zamířily na střelnici. Ano, dobře jste slyšeli, vzduchovky! A co jsme střílely? Terče a kovová prasátka. Bylo to jako ve filmech! Samozřejmě jsme si to užily a každá z nás se snažila být přesnější než Rambo. No, někomu to jde líp než jiným, ale hlavně jsme se přitom skvěle bavily. A víte, co nás čekalo potom? Vyrazily jsme na Sázavu na kánoe! Naštěstí k žádnému cvaknutí nedošlo! J

Po večeři jsme si všichni táborníci shlédli již druhou scénku z celotáborové hry a dozvěděli jsme se, s kým budeme ve smíšených družstvech. Nyní si užíváme a trsáme v místním táborovém disko klubu, kde nám hraje náš nejlepší DJ Jakubos.

Tak zase zítra vyrazíme do dalšího dobrodružství. Buďte připraveni na všechno!

Mějte se krásně!

Pája a holky z „devítky“.

1.7.2023

Zdravíme všechny rodiče, kamarády, příbuzné a mazlíčky,

hned po příjezdu do tábora jsme se aktivně zapojili při vybalování věcí, ať už prostěradla, spacáku, sportovního náčiní nebo kuchyňského vybavení. Na posilnění nás k obědu čekala výborná frankfurtská polévka, po které jsme si dali chvilku odpočinku, abychom se mohli odpoledne vydat na menší průzkum okolí a seznámení v rámci družstva i dalších vrstevníků.

Cestou jsme objevili nově vytvořenou naučnou stezku Jaroslava Foglara, která se nachází v blízkosti našeho tábora. Po cestě byla dokonce podobizna stanu z doby, kdy Foglar do Sluneční zátoky jezdil. Zahráli jsme si několik seznamovacích her a pomalu se odebrali zpět do tábora.

V táboře nás čekal první nástup, na kterém jsme si určili hranice tábora, nějaká základní pravidla, představili si všechny vedoucí, praktikanty, kuchaře i personál marodky a pak se mohli odebrat na výborný guláš.

Na nástupu nám bylo ale řečeno, že večer se odehraje již dlouho očekávaný galavečer, s vyhlášením výherce „Výhry století“. Všichni jsme se vystrojili do našeho nejlepšího oblečení a vyrazili na ples. Průběhem večera nás provedl moderátor se svou půvabnou asistentkou, mezi jednotlivými vystoupeními jsme se mohli zabavit tancem. Již na začátku proběhlo představení jednotlivých cen: hromada zlatých mincí jako třetí cena, druhá cena byla ještě větší hromada zlatých mincí, ale kufřík plný zlatých cihel, jako hlavní výhra století, bylo to, co nám sebralo dech. Po vyhlášení výherců třetí i druhé ceny došlo na vrchol večera. Po otevření kufříku s hlavní cenou nás ale čekal šok. Hlavní cena byla, ke zděšení všech, ukradena v průběhu večera. I přes očividné zklamání celé společnosti se přihlásilo několik známých osobností, které se zaručily, že výhru naleznou a získají pro výherce, avšak za nějakou cenu, a to polovinu výhry.  S tímto prohlášením bylo bohužel vyhlášeno, že v návaznosti na okolnosti se galavečer pro tento den ruší, a my tak nyní očekáváme další den v naději, že nám přinese další informace o odcizené hlavní ceně.

Video z dnešního galavečeru najdete zde, fotky zde.

Držte nám palce v pátrání

Vojta a družstvo č. 2

4.6.2023

Ahoj, ahoj,

uvolnilo se nám jedno místo pro kluky, takže pokud máte někoho ve svém okolí, kdo by se s námi chtěl vydat za letním dobrodružstvím, tak má jedinečnou příležitost 🙂 Začátek června znamená jediné – začíná postupné odkrývání naší celotáborové hry. Měli jsme původně připravené klasické hádání loga. Letošní celotáborovka měla být o tom, jak Pejsek s Kočičkou vařili dort, ale nakonec nás tohle video, které nám právě teď přišlo od anonymního odesílatele, donutilo změnit plány…😮🤯 Sami netušíme o co jde a napadají nás samé otázky, na které nám nikdo nedokáže odpovědět. Tak snad brzy zjistíme víc… určitě budete první, koho budeme o vývoji celé situace informovat! 🔍

23.4.2023

Ahoj, ahoj!

Hlásíme se po delší době. O víkendu jsme tradičně zavítali do Sluneční zátoky na táborovou brigádu. Počasí nám vyšlo parádně, takže nám šla práce hezky od ruky🌞🏕️Udělali jsme nový chodníček uprostřed tábora, natřeli jsme záchody a budovu. Nezapomnělo se ani na terénní úpravy fotbalového hřiště. V pátek proběhlo školení bezpečnosti práce a požární ochrany. Během června nás čeká zdravotní školení🩺🩹
Máme ještě jednu zprávu. Tábor už je plný! Děkujeme Vám za vaši přízeň! Moc už se na tábor těšíme 😊
Užívejte jarní dny.

Hujeři

10.4.2023

Naši milí táborníci,

máme tu duben, a než se nadějeme letní prázdniny jsou tu. Máme poslední 3 volná místa pro kluky. Pokud máte ve svém okolí kamaráda, který nemá začátkem prázdnin žádné plány, budeme rádi, když ho vezmete s námi sebou 🙂 Za 14 dnů nás čeká klasická táborová brigáda, takže se zase brzy ozveme 🙂 Užívejte si jarních dnů.

15.2.2023

Vážení a milí,

hlásíme, že kapacita pro holky je k dnešnímu dni naplněna❌‼️? Od teď budou holčičí přihlášky evidované jako náhradnice, kdyby se náhodou uvolnilo místo. Pro kluky zbývá posledních 20 míst?️ Naše tábornice trhly ledečský rekord!??❤️

Zuzka

16.1.2023

Hurá! Konečně je to zase tady!

S radostí pouštíme do světa zprávu, že přihlášky na letošní ročník tábora jsou spuštěny! Jak jsme avizovali před Vánoci, tábor se uskuteční od 1. do 15. července 2023. ?️ Přihlášku, zdravotní posudek a pravidla najdete zde – https://www.taborvledci.cz/rezim-dne/prihlaska/
Ceny potravin a energií rostou, proto nám bohužel nezbylo nic jiného, než cenu tábora zvednout. Letošní cena je tedy 7 500 Kč.
Přihlášky spolu se zdravotními posudky najdete na našem táborovém webu. Vyplněné dokumenty nám prosím zasílejte oskenované na náš e-mail – info@taborvledci.cz ?
Abychom vás neochudili o náš klasický odpočet – do tábora zbývá 166 dní. Přípravy jedou naplno a my se na všechny z vás moc těšíme! ??

Tábor 2023

Milí táborníci,

během týdne se můžete těšit na zveřejnění přihlášek pro tábor 2023.